skip to Main Content
85 742 32 01 biuro@fortech.info
Serwis i gwarancje

Wszystkie towary oferowane w naszym sklepie internetowym zostały legalnie wprowadzone na rynek polski, są fabrycznie nowe oraz wolne od wad fizycznych i prawnych.

Przed zgłoszeniem produktu do serwisu, zachęcamy do podjęcia kilku prostych i krótkich samodzielnych kroków pozwalających na rozwiązanie wielu drobnych problemów bez odsyłania towaru na co najmniej kilkanaście dni do serwisu:

  1. Skorzystaj z informacji zawartych w instrukcji obsługi, szczególnie sekcji „Rozwiązywanie Problemów”
  2. Skorzystaj ze wskazówek i rozwiązań podstawowych problemów zawartych na stronie internetowej producenta lub autoryzowanego serwisu
  3. Skontaktuj się telefonicznie z infolinią wsparcia technicznego producenta lub autoryzowanego serwisu

Jeżeli powyższe czynności nie rozwiążą problemu, towar należy zgłosić do serwisu.

grafika
Back To Top